2011. november 6., vasárnap

Bruszketta



Na már most aztán tényleg fogalmam sincs, hogy kell írni ezért maradok ennél a parasztos bruszkettázásnál.

A hét végén megint itt voltak a csajok és valami könnyed vacsorára vágytunk amit nem mellesleg gyorsan össze lehet állítani.
Kb 5 perc alatt készen van, mondjuk jobb ha áll egy kicsit de minekünk így is nagyon megfelelt.

Kb 1 kg paradicsomot megmostam és amilyen apróra tudtam feldaraboltam. Tálba tettem és rázúztam 3-4 dundus fokhagymát, megszórtam sóval, bazsalikommal (most nekem csak szárított volt de frissel finomabb és kevesebb is kell belőle, és 3 evőkanál olíva olajat öntöttem rá. Jól összekevertem és lezártam a dobozt 1 órára hűtőbe tettem, hogy azért egy kicsit mégis csak érjen.
Amikor enni szerettünk volna (én toast kenyérrel szoktam csinálni az mindig van itthon) betettem a kenyeret a sütőbe és megpirítottam.

Aztán már csak enni kelett.

Az olaszok ezt előételnek szokták fogyasztani, de mi vacsira, vagy reggelire, szívesen fogyasztjuk és tökéletesen jóllakunk tőle. :D Szeretjük nagyon, rendszeres vendég az asztalunkon :D

2 megjegyzés: